Myskväll <3

Idag har jag inte bloggat! Däremot har jag och hela min familj varit hemma hos Lövgrens och ätit grillat på deras altan och sen suttit kvar i timmar, efter ett tag allihop insvepta i filtar, och snackat om allt möjligt, och stängt in en störande geting i ett glas som vi satt och tittade på lite:p Och ätit en massa efterrätt. Sen gick vi in och kollade på våra semesterbilder på deras hemmabio, det var rätt grymt.
Mamma hämtade Katrin på flygplatsen också, nu är hon här och ska sova:) Yee
tufft med egen bio, då kan man låtsas att man har fototatueringar hihihi
så här såg jag ut idag om nån undrar:p ganska vanlig med rufsigt hår...
Och sen har jag träffat Lovisa igen, hon har varit på resa till Danmark och smakat på livets beska frukt: att sova i tält. (dramatisk musik). Och ätit en massa kakor för Helena hade bakat och Louise var bara allmänt fräck och kom med ballerina och cookies;o Haha, men från och med imorgon ska jag bli nyttig;)
fett tråkigt inlägg jag vet förlåt, hittar på nåt skoj imorgon sov sött <3

Kommentarer
Postat av: isa

sjukt fin!

2011-07-18 @ 10:50:22
URL: http://pruttjude.blogg.se/
Postat av: ida

vilket härligt hår du har :D

2011-07-19 @ 20:01:47
URL: http://iidahjelmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback