Korvkaka

Är det nån som minns barnprogrammet "fem myror är fler än fyra elefanter"? Jag kollade alltid på det när jag var liten (varför jag lärde mig läsa när jag var typ fyra hehe), och jag minns att Brasse skulle göra "korvkaka", som var sockerkaka med korv och kolor i. Jag tyckte det lät så gott så jag tänkte att jag skulle göra det själv nån gång, och idag typ 10 år senare gjorde jag det faktiskt med Lovisa :pp
Vi hedde kokade korvar och werthers original gräddkola i en sockerkaka, sen åkte jag, Lovisa och Helena till sf-parken och åt upp den:)
vi åt faktiskt upp hela! (ok, fåglarna hjälpte till lite)
Ingredienser. Sen åkte vi hem till Lovisa och kollade på inglourious basterds efter ett väldigt "spännande" äventyr på Lovisas tak (vi kunde faktiskt ha dött)
Köpte choklad också, madagascar min favorit.
Och nu har jag bara ångest över allt som vanligt och att alla människor är onda tur att det är chokladrea på kvantum, då kan man självmedicinera sig mot detta helvetespina. jag kan tacka mitt socker för att jag överlever:p

Kommentarer
Postat av: A-m-a-n-d-a ♥

fin blogg, verkligen! allt bra? :P

2011-07-22 @ 23:59:17
URL: http://aamandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback