Dag 2: Min familj


Min familj består av min mamma och pappa som är 43 och 39 år, mamma är från Småland (fast morfar kommer från Vasa i Finland) och pappa är från Umeå fast hans biologiska pappa som vi inte träffar ofta är stockholmare.
Sen är jag äldst av fem syskon, Oliver som är 14, Alvin som är 11, Benjamin som är 5½ och Adam som är snart 3 år. Bilden ovan är tagen för typ 3 veckor sen i Frankrike av mamma, därför är hon inte med, bilden nedan är tagen för 4½ år sen i Nya Zeeland, innan Adam var född.
Jag vet inte om släkt räknas som familj :p men kan ju i alla fall säga att hela min mormors släkt (förutom mormor) flyttade till USA när mamma var liten, vilket mammas syster också gjorde sen, de flesta bor i Utah. De är en stor släkt men jag har bara träffat dem en gång när jag var 11 och vi besökte dem, sen har jag träffat mina kusiner och moster i Florida två-tre gånger, senaste för typ 10 år sen. Vet inte om morfar har några släktingar, antagligen i Finland då.. Farmors släktingar bor lite omkring i Norrland typ, jag känner ingen av dem förutom mina farbröder och de kusinerna fast de bor i Sthlm. Och min farfars släkt vet jag inget om heller. Så var det med det:)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback