Julklappsjakten

är igång, har varit ute tre dagar i rad nu, börjar äntligen ha presenter till de flesta :) I måndags gick jag runt lite med först Rebbe och letade laptopfodral, sen var jag lite med Louise och Lovisa och skröt om min MacBook Pro ;D Anledningen till varför Minervas elever är hatade av hela Umeå just nu xD

Sen idag var jag först på Minervas skolavslutning som mest gick ut på att sitta i ett klassrum och slåss om fikat efter att vi lyssnat på lite framträdanden. Sen kollade jag och Adrian lite efter julklappar, sen på eftermiddagen träffade jag Minna och fortsatte sökandet med henne, sen blev vi hungriga och gick på café och köpte varsin bit chokladtårta innan vi åkte till Draggen för att gå på Waldorfskolans julavslutning (min förra skola) :) Träffade några gamla ansikten igen, och lyssnade på en massa gulliga barn som sjöng, cozy:) Sen när det var slut började dance musik och grejer och en massa folk började dansa på scenen, det var en liten remake på waldorfavslutningarna som jag inte hade räknat med:o
Jag och Lovisa igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback