Kompisar:pp

Chacha !

Då är jag hemma igen! Igår morse åkte halva Minerva (95or) till Norrbyskär och sov över. Vi hade en massa lära känna varandra lekar, inte en favorit om ni frågar mig, men jag har i alla fall lärt känna min nya klass, och jag tar tillbaka en del jag har sagt om att Waldorf är onormalt, jag har kommit på att min nya klass är lika störd :p
Det vi sysselsatte oss med hela kvällen/natten igår var att springa tio varv runt ett brännbollsträ som man har pannan mot, sedan hoppa upp på linbanan och åka den med en hink på huvudet. Iden kom fram av att vi funderade vad vi skulle göra och alternativen var brännboll, linbana och hinkleken, så vi slog ihop dem. Sen spelade vi enkortspoker några timmar, efter ett tag uppgraderade vi till texas hold'em, sen somnade vi.
Idag kom vi hem på förmiddagen, sen vara vi lediga. Jag hälsade på naturklassen på Midgårdsskolan, de är bara en klass fast 40 st! Känner typ fyra av dem, var med på deras svenska lektion som gick ut på att de skulle intervjua varandra och sen bara sitta och snacka i typ en timme (hoppas Minerva blir lika soft:p), sen satt jag och Lovisa och var sociala med några tills Helena slutade, hon går estet bild och form. Jag träffade även Malin och Elin som går musik, awesome! Sen har jag varit med Lovisa, Helena, Erica och Louise och pratat, mina mysungar<3
Blev mycket nu, men det är min dag, ska se nu om det blir kul att gå på Minerva annars får man ju försöka smyga in sig på Midgård;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback